70٪ کلیه های آسیب دیده بدون علامت باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

70٪ کلیه های آسیب دیده بدون علامت باید چه کار کنم

70٪ کلیه بدون علائم آسیب دیده من چه باید بکنم؟ به طور کلی، پس از عملکرد کلیه را تا 60٪ علائم بیماری کلیه خواهد یک به یک به نظر می رسد. بنابراین برای مورد ما در آغاز ذکر شده 70 درصد کلیه های آسیب دیده وجود دارد، که می گویند وجود دارد فقط سمت چپ 30٪ عملکرد کلیه، علائم به لحاظ نظری باید بسیار جدی می شود، اما بیمار هیچ علامتی ندارد زیاد است، به طوری که برخی از آنها ممکن است چشم پوشی از آن، که به پیش آگهی بد منجر خواهد شد.
چرا بیمار با 70٪ کلیه های آسیب دیده بدون علائم هنوز هم باید توجه بالا پرداخت کنم؟
شما می دانید بعد از کلیه ها آسیب دیده 70٪ تنها 30٪ کلیه ها می تواند موثر کار وجود دارد، بنابراین حتی هیچ علامت آشکاری وجود دارد، اما پیشرفت این بیماری متوقف نشود، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید اقدامات برای محافظت از باقی مانده را کلیه را از آسیب و در صورت امکان برای بازگرداندن آنهایی که آسیب دیده، به طوری که شما می توانید عملکرد کلیه شما بهبود یافته است. در غیر این صورت، این بیماری ممکن است از دست دادن کنترل در مدت کوتاهی و شما باید به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.
چه نوع درمان می تواند کمک به بیمار با 70٪ کلیه های آسیب دیده بهتر زندگی می کنند؟
هر دو از دیالیز و پیوند کلیه می تواند کمک به بیمار در مدت کوتاهی بهتر زندگی می کنند اما نه همه آنها را بیمار می تواند به دلایل مختلفی داشته باشد. علاوه بر این، هر دو آنها را به برخی از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار خواهد تا حد زیادی به ارمغان بیاورد.
در مقایسه با دیالیز و پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی طبیعی و ایمن تر است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: